fredag 28. mai 2010

Lue nr. 3 ferdig, men...


...ble for liten den og:-( Så nå gir jeg opp det lueprosjektet mitt, får starte opp med en helt ny type lue litt senere en gang. Nå skal jeg konsentrere meg om vaskeklut prosjektet mitt. Er snart ferdig med den 2. kluten, og skal hekle to til som skal være gaver. Synes det er så gøy å hekle dem, at jeg skal begynne med noen julegaver med en gang. Like greit å starte nå, for det tar nok noen måneder å bli ferdig. Ikke det at jeg bruker så lang tid på å hekle dem, men fordi jeg liker å ha mange prosjekter på gang samtidig. Akkurat nå holder jeg på med noen leggingser i ull til minstejenta, broderer en julekalender til mellomste, også er det jo disse vaskeklutene. Også har jeg jo bestilt boken Sikksakk, så nå skal det sys også. Viktig å ha nok ting å sette fingrene i:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar