søndag 12. september 2010

Enda et nytt prosjekt på gang.

Nei jeg klarte ikke å dy meg, måtte bare begynne på enda et teppe prosjekt. Denne gangen blir det et heklet bølgeteppe av all restegarnet jeg har igjen fra bestemor teppet.

Jeg er ikke helt ferdig med bestemorteppet enda, har vel over halvparten igjen å hekle sammen. Egentlig burde jeg bli ferdig med det siden babyen som skal ha det allerede er blitt født, men hadde så lyst å prøve meg på et bølgeteppe siden jeg aldri har heklet det før.

Som jeg har sagt før, viktig å ha masse å gjøre:-) Ikke det at jeg har så mye tid å gjøre det på nå til dags, har jo begynt å jobbe igjen. Så det blir å hekle et par timer på kveldingene, når ungene er blitt lagt og alt som må gjøres er blitt gjort.

Slik ser bestemor teppet ut nå, blir ganske så bra dette:-)

Ha en fortsatt god kveld, nå skal jeg hekle for harde livet:-)

Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar