mandag 29. november 2010

Og julen inntar sakte men sikkert hjemmet vårt.

I år kom advent litt brått på her i huset, så brått at adventstaken ble ferdig minutter før vi skulle tenne den. I år ble det gjort litt i en fei, raskt og enkelt.


Ellers har jeg vært i full gang med å produsere hjerter. Etter å ha sett hva vi hadde av julepynt, som absolutt ikke var noe å skryte av, måtte jeg bare sette igang med å lage.

Hadde rød filt liggende som faktisk var tiltenkt til å lage julepynt av for MAAANGE år siden, men i kjent Anita stil så har det blitt stuet bort i hobby esken til en annen gang. Jepp...typisk meg:-) Men nå har det endelig blitt noe julepynt av det, 12 røde hjerter som kan pynte juletreet eller der det måtte passe. Veldig fornøyd med resultatet. Igjen, rask og enkelt men ganske så fint.
Her har jeg laget et kjempe enkelt hjerte av grener, som vi var ute i skogen og fant i går. IIIIIISSSSKALDT var det, men grener skulle mamma ha.
Denne henger på døren inn til soverommet våres :-), også har jeg laget en større som henger ved inngangsdøren.

Disse hjertene var det første jeg laget. Foreløpig ligger de fint i en skål til jeg finner ut hvor jeg vil ha dem. Har masse igjen av det stoffet, så tenkte kanskje jeg skulle sy noen stjerner også.



Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar