tirsdag 6. september 2011

Jeg er her fortsatt.

Uff, jeg er jo bare så dårlig på dette med oppdatering av bloggen. Men nå er jeg ihvertfall her, og skal prøve å bli flinkere med oppdateringer;-)

Det har vært en travel sommer, og travlere blir det når vi nå er på vei til å møte høsten. Her på vestlandet har det høljet i hele dag, og man føler virkelig at høsten har inntatt oss for godt. Og jeg har uheldigvis fått betennelse i begge armene mine, JIPPI!! Så det blir moderat med strikking nå for tiden. Klarer vel å strikke sammenhengende i 10-15 minutt om gangen før jeg må gi meg. Men med noen gode pauser mellom øktene skal jeg nok klare meg. 

Akkurat nå holder jeg på med et restegarn prosjekt som jeg begynte på i sommer, og som jeg håper jeg blir ferdig med før den værste kulden kommer. Vi får se hvordan armene klarer seg:-) Dette prosjektet strikker jeg til minste snuppa, garnet jeg bruker er baby merino fra både Dale og Sandnes. skal vise hva det er når det er helt ferdig.


Ha en super kveld videre.

Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar