torsdag 22. september 2011

Restegarnprosjektet ferdig

Da ble jeg sakte men sikkert ferdig med restegarnprosjektet jeg viste i forrige innlegg. Det ble en ribbestrikket bukse og en lue som matcher til lille-lillesøster. Godt at det bare var et ben igjen å strikke på buksa, og luen tok jo ikke allverdens med tid. Det ble en stripe og to til dagen på buksen, og luen brukte jeg vel noen dager på.

Garnet jeg har brukt er baby ull fra Dale og Sandnes, pinnestr. 2 og 2,5.
Vanligvis pleier jeg å strikke snorer, men denne gangen har jeg "knyttet" snorer. Har aldri laget snorer på den måten før, men kommer til å fortsette å lage snorer på den måten da det var mye enklere enn å strikke dem. Kom borti det på en tilfeldig blogg jeg var innom, men som jeg desverre ikke husker navnet på. Skal se om jeg ikke får blogget fremgangsmåten ved en senere anledning.

Må forøvrig nevne at jeg blogger fra iPhone, så beklager dårlige bilder og evt. skrivefeil:-)



Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar