fredag 15. oktober 2010

Bli med og støtt rosa sløyfe-aksjonen!


For å vise min støtte til rosa sløyfe-aksjonen, har jeg heklet en rosa sløyfe som jeg skal ha på meg. Jeg har også gitt et lite økonomisk bidrag på nettsiden deres, ikke så mye som skal til hvis alle gir litt:-)

Brystkreft rammer ca 2 800 kvinner årlig. Regelmessig undersøkelse av brystene og jevnlig mammografi bidrar til tidlig oppdagelse. Tidlig diagnostisering redder liv!

1 av 12 kvinner i Norge vil utvikle brystkreft i løpet av livet. Takket være forskning overlever stadig flere, men videre forskning er nødvendig for å redde enda flere. Med din støtte blir vi enda sterkere i vår kamp for dem som rammes av brystkreft.

Har du også lyst å gi et lite bidrag til aksjonen kan du gå inn på Rosa Sløyfe, eller du kan kjøpe en rosa sløyfe produkt hos b.l.a Lindex, Coop, Vitusapotek, Clas Ohlson, Philips og mange mange fler.

Klem Anita.

1 kommentar:

  1. Hei, flott initiativ, hadde du kunnet legge ut en oppskrift på heklingen? (kan ikke hekle fra før så "hekling for dummies" hadde vert fint). ^^, MVH Gina

    SvarSlett