tirsdag 19. oktober 2010

Hermegås...

Jeg har blitt så inspirert av Lenelene som lager de KULESTE nøkkelringene, så i dag ville jeg prøve å lage noen selv.



Tadaaa! En blå og en grønn, begge med like mye sjarm. Den blå blir en utloddingspremie som skolen til storebror skal ha, de skal nemlig samle inn penger til Zambia i Hei verden prosjektet. Den grønne har fått plass på sekken hans. Mellomste synes jo selvfølgelig at det var litt urettferdig at hun ikke skulle få en, så nå må jeg belage meg på å lage en til henne også. For å si det slik, dette blir ingen ny hobby. Tror jeg skal overlate dette arbeidet til Lenelene:-)

Klem Anita

2 kommentarer:

  1. Synes både du og Lene Lene var veldig flinke til å lage nøkkelringer, jeg! Ikke rart at ungene var ville etter dem. Knalltøffe!!! :)

    SvarSlett
  2. Så fine Anita!!!
    Syns du skal fortsette når du begynte så bra :)
    Det blir bare kjekkere å kjekkere, skal se hele huset plutselig renner over av dem..SOm det gjør hos meg *kremt*

    TEnk så kjekt du og ungene kan ha det også, veldig kjekt å lage sammen :)

    SvarSlett